Elfvli Yazderyasi ayy bende kendime altın olanından doğum hediyesi aldıracagim. Ama bir cartier birde civi olanlardan istiyorum. 😁🙈
Yazderyasi Asyaveannesi36 bende gold istiyorum, bana alınan kızıl gibi..bi kuyumcuya soracağım gold mu rose mu satmışlar bizimkilere diye https://resimyukle.io/r/0IlRFzcy9Z
-Arya- Yazderyasi 1 yıla yakın kullandım ve gittim değiştirdim sonra cidden çok eğiliyor dikkat et. Kuzenimde aldı benden görüp ama onunki de hep eğilmiş yamuk yumuk olmuş o da değiştirecek. Çok şık ama kullanışsız maalesef
Yazderyasi -Arya- çok kullanmam arada takarim ben genelde, ama sakarimdir😂😂 inş hemen eğilip bükülmez
marbling10 Yazderyasi anladım eğer altın olacaksa kibrit çöpü denilen bilezikler daha güzel bence ben düğünde bile onlardan istemiştim 🤭☺️
Yazderyasi marbling10 ajda bilezikleri mi? Onlarda güzel inceceik ama 1 tane güzel durmuyor min 3 tane lazım bence