saglikciaanne Momofelisa merhaba ben yeni düşük yaptım 5+1 di öncesinde çok şiddetli ağrı ve kanamam oldu düşünce doğum yapmış kadar rahatlama oluyor tabi sonrasında adet ağrısı gibi ağrı ve kanama devam ediyor. Ama ne olursa olsun korkmayın Allah yardım eder . Allah acil şifalar ve sabırlar versin
Momofelisa saglikciaanne bende daha önce 6 haftalık 2 düşük yaptım ama bu 3 buçuk aylık p nedenle korkuyorum. Diğer düşüklerim çok zor olmamıştı benim şükür ama bu farklı 😔
Momofelisa saglikciaanne yok olmadım kendiliğinden düştü parça falan kalmamıştı. Ama İşte bu sefer çok büyük bilmiyorum nasıl olacak
saglikciaanne Momofelisa Allah yardımcıniz olsun inşallah şuanda bebeğin bu sekilde alınması bir yandan daha iyi tahlile gönderiyorlar hatta gönderecekler mi siz sorun neden sürekli düşük olduğuna dair . Sizin için dua ederim. Allah’ım en yakin zamanda hayırlısı dan yine versin hepimize
Aysgl_0406 Momofelisa 3 aylıkti benim de önce düşük yaptım sonra kürtaja aldılar kürtaj da bişi hissetmiyorsun uuutuyolar ağrı sancı çekiyorsun sadece eve geldik den sonra bir hafta kadar karnımın içi acımıştı benim
seymabayrak44 Belirlenmedi 20 Eylül kürtaj 6 haftalıkta gebeyim son adet tarihim yok korunmadım hiç 20 gün de bekledim iyileşme süreci rahim açısından
Aysgl_0406 Momofelisa benim biraz zor olmuştu suni sancı verdiler 1 gece sabaha kadar doğum sancısı çektim düşük gerçeklestikten sonra ağrım falan kalmamıştı
Momofelisa Aysgl_0406 düşük olduktan sonra neden kürtaj yaptılar ki komple gerçekleşmedi mi düşük? Parça mi kalmıştı içeride?
Lionfamily Aysgl_0406 benimde ilk gebeliğimde kalbi durmuştu sebebini araştırmak için pıhtılaşmakta bakıldı onun için 6 tüp kan verdim detaylı araştırmaya gönderildi öylelikle bakılıyor,bende çıkmamıştı ama doktorum yine de kan sulandırıcı iğne verdi 🤷🏼♀️