Aysgl_0406 canım çok geçmiş olsun bende şuan 3 ay 10 günlük bebeğimi kaybediyorum, 3 gün önce birden suyum geldi doktorlar kalbi hala attığı İçin kendi durmasını bekliyor. Sonrasında durursa düşük olacak sanırım durmazsa doğum gibi alacaklarmış. Senin düşüğün nasıl oldu acaba? Bu aylarda düşük yapanlara pek rastlamadım çok sancılı oluyor mu nasıl oluyor merak ediyorum ve çok korkuyorum.