_ipekkkkk Kızlar sekerim yüksek diyet vs yürüyüş yapıyorum bol su 4. Gün bugün Tarçın , çay yoğurt düşüyormuş diye biliyorum başka bilgisi olan var mı varsa yardımcı olur musunuz?🌸🌸
Asyaveannesi36 _ipekkkkk yeşil elma da düşürüyor benimde yüksekti şuan çok şükür iyi 🙏🏻 Geçmiş olsun size de
Eylul1987 _ipekkkkk yer elması da sekeri duzenliyo bi de yemeklerden sonra yapacağınız yürüyüşte düşürüyo
-2345123 _ipekkkkk şu ana kadar yemek sonrası yürüyüşten daha iyi şeker düşüren bir şey görmedim ben. Evin içinde 15-20 dakika yürüyün etkili olduğunu göreceksiniz umarım 🙏🏻
_ipekkkkk rgk Yapıyorum canım sabah tokluk 137 akşam tokluk 200 çıktı akşamları özellikle çok çıkıyor anlamadım 🤷♀️🥴
_ipekkkkk Asyaveannesi36 Elhamdülillah canım çok şükür 🤲🌸 İnşaâllah düzelir benimde 🌸 Diyet vs yaptın mı neler tükettin benim daha 4. Gün diyet anca düşer belki
Asyaveannesi36 _ipekkkkk diyet yaptım patates,pirinç bal pekmez ve yatmadan önce sakın meyve yeme o da şekeri yükseltiyor gün içinde ye çikolata şeker benzeri zaten yok ondan sonra düştü benim ki
_ipekkkkk Asyaveannesi36 Sağolasın canım 🌸 benim diyet listesinde saat 10da süt ve 1 porsiyon meyve yazıyordu yemim bari bidakine meyve falan
Alinnnss _ipekkkkk kahvaltına yeşillik ekle protein ağırlıklıbeslen yoğurt ve süt takviyesini unutma aç kalma ve çiğ kuruyemiş tüket 😉
_ipekkkkk Alinnnss Zaten roka tere marul yiyorum bir tabak yeşillik kahvaltıda yoğurt 2 kase günde bakalım inşallah şifa olur 🤲🌸 4. gün oldu başlayalı anca düzene girer belki
Alinnnss _ipekkkkk ama yoğurdu ya da sütü ne ile yediğin önemli protein asla çıkarmıyor istersen patlayana kadar ye benim ikinci gebeliğim ikisinde de yaşadım şeker olayını ilkinde her öğün insülin vuruyordum şimdi sadece gece ve sabah vuruyorum ve artırmıyor ilkinde dozum sürekli artıyordu beslenme şekli çok önemli o yüzden doğru diyetisyen ile çalışmak önemli benim ilk gebeliğimde gittiğim diyetisyendeki listemle şuan da ki çok farklı ama işte biraz ilk olunca insanın cahilliğine geliyor maalesef