Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Şuan aynı haftadayiz sizinle. Kuzenimin 29, haftada suyu gelmisti 3 hafta hastanede yattı 32 ye kadar zor durdurdular iğne ve ilaçlar ile su iyice bitince sezeryanla aldılar kuvezde kaldı 17 gün şuan çok sağlıklı ve tatlı bir kızı var :) bu süre zarfında en en önemli şey bol su içmeniz ne kadar azaldiysa yukardan o kadar takviye yapmanız :) ayrıca çocuğun kilo alımını da ne kadar hizlandirirsaniz o kadar faydalı olur kuvezde çok kalmaz böylece erken doğum da yapmış olsanız bebeğiniz ile evinize o kadar erken gidersiniz. Bunun için de bol ceviz ve muz yemişti kuzenim. Havuc suyu veya havuc yine su oranını artıyor denilmişti. Umarım rabbim sağlıkla hayırla kucağınıza aldırır sevgiler.. 😍