Seyda5234 su azlığından 37 haftada doğum yaptım kendi doktorum 1 hafta öncesi su azlığı tespit edildi ayrıyetten devlete gittim normal aşırı az değil dedi normal doğum bile yaparsın dedi 5 gün sonra hareket etmedi benimki hemen hastaneye gittim su 4e inmiş ya yatış yapılacak takiptesin yada doğum dediler doğuma girdim çocuk yapışmış içeriye ultrasondakinden daha az su varmıştı ve ebe bastırarak çıkardı bebeği şükür sağlıkla kucağıma aldım bu haftalarfa havuç fayda etmiypr malesef daha küçük haftalarda fayda ediyor siz yinede bol su tüketin hareketlerini sıkı takip edin su azlığı malesef şakaya gelmiyor rabbim yardımcınız olsun doktorunuza güvenin