Selam hanımlar bizi yolu yarıladık çok şükür 20+2 olduk 🙏🥰 cinsiyetimiz erkek inşallah , başlarda çok zorluk çektim 😑 mide bulantısın dan 🤢 açlıktan ağladığım günler oldu ama çok şükür ki bu günlerde iştahım açıldı 😇😅 sizlerin hamileliği nasıl geçiyor ☺️ Tanışma yazısı olsun 😎