Benimde başıma geldi 26. Haftada doktorumun beni evhamlandırmasıyla doktor doktor gezdim sürekli yakın takipteyiz şuan 31 haftalığım çocukta bi engel kalacak mı diye ama 7 hafta sonra doğumum var artık takibi bıraktım varsa da yapacak bir şey yok doğumda test yapacaklar bebeğe geçmiş mi diye geçmişse tedaviye alınacak
Yüreğinizi ferah tutun çok zor biliyorum ben haftalardır ölü gibi hissediyorum ama aştım artık ne gelirse Allah’tan