Kızlar bugun doktora gittik 2 cm acıklığım var ve doktorum rahmimin cok iyi olduğunu söyledi. Normal doğurtamazsam seni cok üzülürüm dedi. Cuma yatış verdi sabahtan suni sancı alıcam cok mu zor kaç saat sürer biraz motivasyona ihtiyacım var. Her duyan yürekmi yedin diyor ama artık doğurmak istiyorummmm