Denizvegokyuzu benm gününden erken geldi oğlum kanamam oldu hemen gittim hastaneye akşam 8 di saat hemen aradılar doktorumu yarım saatte geldi o gelene kdar beni hazırladılar zaten çok memnun kaldım ben korkuyordum sezeryandan spinal oldum aneztezi doktoruda çok iyiydi hemen uyustum beş dakika sonra ben hala baslamadilar sanıyorum sondayi taktiniz mi diye sordum bı baktım bebek agliyo 🤣 çok güzeldi herşey inşallah sizde sagsaglim kucağınıza alirsiniz