Zeynepli0135 ben karatastan kurtuldum egepole gidiyorum. Bütçesi olana yorumum yok ama nst icin standart bi tahlil icin deli paralar verdim. Egepolde giris 175 o kadar nst ücretsiz normal tahliller ucretsiz. Henuz hic odeme yapmadım ekstra olarak… Karatasta 700/1000 gidiyordu nerdeyse araştırmadan gitmeyin derim…