melekanesi Kızlar 10 günlük ikiz annesiyim. Sütüm çok iyiyken 2 gündür az geliyor. Mama ilavesi yapmak zorunda kalıyorum. Bestlak damla, hipp çayını, vişne suyu, hurma tüketiyorum. Deneyip onayladığınız besinler var mı?
Laleozkan_09 melekanesi rezene çayı için derim. Bir de stres yapmayın sütüm az diye daha da azalır. Bol bol su için😘😘
gamzosgamzos melekanesi dereotu havuç kuru incir kuru dut maden suyu bulgur pilavi ve taze soganda cok guzel sut yapıyor ama gaz yapabiliyor deneyerek ye once az ye baktin gaz yapmiyor bol bol tuketebilirsin 😊
Ocakbebegi melekanesi emzirdkten 1 saat sonra sütünüzü muhakkak sağın. Süt artışını etkiliyor. Youtube da Sezen Ketenci Oy’un sütünü nasıl arttırdığnı anlattığı bir video var onu izlemenizi tavsiye ederim
Calisananne25 Laleozkan_09 34+1 im şimdiden artması,. Fazla olması için yapabileceğim bir şey var mı acaba?
Kayicesinem Ben henüz hamileyim ama yengem çok uğraştı sütü olsun diye İnstagramdabn Dilruba Demirezer emzirme danışma her konuda mesajlara dönüş yapıyor ve çayları var yengem o çaylardan çok fayda görmüştüm çayı almak istemezseniz bile sayfasına göz atabilirsiniz beni çok motive ediyor moral bozukluğunu engelliyor acaba sütüm olur mu yada emzire bilirmiyim kaygımı bu sayede yendim
melekanesi Ocakbebegi şuan için sağarak veriyorum kızlara. Bir kızım emiyor ama diğer kızım çok inatçı 😀 Önce emzirmeye çalışıyorum sonra mecbur biberon. Çocuk doktorumuz erken doğdukları için emme kuvetleri zayıf olabilir. Zamanla alışacaklar dedi. Teşekkür ederim 😊
Dilekcnkn melekanesi Yok ya bende kullandım hani su içtim çok içiyordum ama yani hep aynı kaldı belkide düzenli yemekte yemeyip kullanmadığım için bilemiyorum sadece suyla olcak diye birşey yok ama insan üzülüyor kimileri yemek yemese bile sütü var benim 3. Gebeliğimdi üçünde de 1-2 ay emzirdim oda mama takviyesiyle beraber yani
ruhanadagdelen melekanesi emmeleri zayıfsa şey yap şırınganın ucuna geçecek kadar şeffaf hortumlar oluyo ya ondan al birde şırınga. Şırıngaya doldur sütü ve hortumun ucunu göğsüne bantla bebek göğsünü emmeye çalışırken şırıngadan ver sütü hem böylece sana hemde memeye alışıyo. Ama hortumun tam ucunu göğüs ucuna denk getirme çocuğun ağzına da girecek kadar biraz çıksın hortum
ruhanadagdelen melekanesi emzirdikten sonra su içmeyi unutma birde sürekli değilde her susadığında su iç. Çay kahveyi falan azalt, rezene çayı iç, tahin helvasıda sütü artırıyo birde çerezler ceviz falan bildiğin taşırıyo sütü
Laleozkan_09 Calisananne25 acele etmeyin derim belki de doğumdan sonra sütünüz çok güzel olacak. Ebeler hep der ki güzel uykunuzu alın stres yapmayın sütünüz olması gerektiği gibi gelir zaten der. Zaten bebek doğunca emzirdikçe süt çoğalıyor. Bol bol su bir de rezene çayı. Çayı doğumdan sonra için şimdi değil, düşüğe sebep olduğunu okumuştum bir yerde.
melekanesi Calisananne25 en çok korktuğum durumdu. Olmaması gelmemesi. Doğum sonrası odaya geçince hemşire 1 saat boyunca göğsünden ayırma. Boş emse bile ayırma dedi. Bebeklerim emdikçe gelmeye başladı.
gunesveguney melekanesi bende 14 günlük yeni anneyim sütüm güzel inmişti iki gündür azalma vardı deneyip bi sonraki sağımda çoğaldığını gördüğüm en etkili şey su oldu.Su tüketimim az olduğunda daha az sağım oldu su tüketimini arttırdığımda bi sonraki sağım çok oldu 🙏🏻 Onun dışında bende bestlak damla hurma helva rezene çayı içiyorum en etkili su bence 🙏🏻
melekanesi gunesveguney su olabildiğince içmeye çalışıyorum. Benimde uyku etkili. Uyandığımda göğüslerim dolmuş oluyor.
Calisananne25 Laleozkan_09 teşekkür ederim canım. Bugün doktorum da söyledi. Bol su, sıvı tüket doğumdan sonra diye. Anneler şimdi sana tatlılar, şekerli şeyler, tahin pekmezler vericek sakın kanma yeme hepsi kalori bol su iç yeter dedi 😁