Havva-42
Ben yaptırdım şekerim yüksek çıktı diyete başladım bakalım evde hergün kendimde ölçüyorum
2 doktora gidiyorum biri direk insülinliksin dedi
eger kontrol altına alınmazsa anne karnında ölümler ölü doğumlar vs iri bebek doğumları olabiliyormuş yediğime ictigime herşeye dikkat ediyorum yuürüyüş bol su bol yeşillik 🥴 rabbim imtihanlarımızı kolaylaştırsın 🤲🌸
Biz tedbirimizi alalım takdir Allah’tan 🤲🌸