Havva-42 yaptırmak zorunlu değil ama yaptırılması taraftarıyım , annemde şeker olduğu için doktorlar gerek duydu. Çok şükür temiz çıktı 75mglik icirdiler bana hiç bir şekilde midemi bulandirmadi elmali bi icecekti bu çok kötü anlatanlar nasıl ne içiyor anlamadım insanları korkutmaktan başka bir şey yaptıkları yok.