2-prensesannesiii Merhabalar, gebelik şekeri olduğunda bebekte kilo fazla oluyor ve bebegin suyu fazla oluyormus. Onun için hareketi fazla olabiliyirmus. Ondan demiş olabilir belki. Bende de var çünkü gebelik şekeri ama yakında gidemedim doktora covid oldum . Ama gebelik gebelik şekeri çıkmadıysa da bir sorun yoktur hareketli olmasında.