Bugün doktor kontrolüm vardı bebeğin kilosu 2148 Gr boyu 47 cm doktor çok iri bebek falan dedi de sizin bu haftalarda nasıldı .(kiyaslama Yapmayi sevmiyorum ama doktor öyle deyince bir korktum)Bebeğim de çok hareketli doktor hareketli olması çok iyi değil uyuması da lazım dedi karnını elleme falan dedi ,🤔 sizlerin ki nasıl ?