SilaC Kızlar 33+2 haftalık olduk sizce hastahane çantamızı hazırlamak için erken mi yoksa hazırlamalı mıyım?
Tatlisanneadayi SilaC bence başlayın çünkü hep eksikler çıkıyor onu da koyalım bunu da koyalım diye diye 😂😂
Zehrasya SilaC 35+6 dayım dün hazırladım tabiki yine eksikler varvaklima geldikçe koyuyorum daha cikolata magnet fln yaptirmadjm
bebegimizibekliyoruz1 SilaC 34 oldum daha hazırlamadım neyime güveniyosam 😂 ama eksikler var tam alışveriş bitmedi o yüzden
SilaC Tatlisanneadayi Dün biraz ağrım oldu doğuracağımı düşündüm bir an sonra korku başladı evham yapmadan hazırlamaya başlayım en iyisi 😂
SilaC bebegimizibekliyoruz1 valla benimde tam değil ama olandan başlayıp listeden çıkartmak en iyisi gibi duruyor 🤔
tomrisveannesi Ne koydunuz bu çantaya ya bende hazırladım ama bana pek bi eksikmiş gibi geliyor😂 süt sağma pompanızı koydunuz mu ya ben koymadım
annesi_ tomrisveannesi Mochinin manuel süt sağma pompasını koydum eksik bişey kayısı hoşafı yapıcam onu koycam son 1 gün kala bitter çikolata bile koydum yani filtre kahvemi de alıcam koycam😂😂
SilaC tomrisveannesi ben pompayı almadım bile desem .. annem ebe-hemşire biraz şanslıyım bu konuda çalışan olmadığım için enjektörün şu an yeterli olacağını uygulama şeklini gösterdi ilerde olmazda toplamak için bakarsın dedi duruma göre bakacağız
annesi_ SilaC Ben 34 haftam dolmadan hazırladım çantamı bekliyorum 36.haftamdayım 2 hafta sonra sezeryan olucam nolur nolmaz her an herşey olabilir oyüzden hazırlayın bavulada koyun hazır dursun derim
SilaC 1999luanne ay evet sün biraz endişe ettim bir şey olsa daha yıkamadım bile dedim başkasının işide içime sinmez zaten en iyisi kolları sıvamak 😂
tomrisveannesi annesi_ oo süpersin valla 😅 ben yiyecek düşünmedim ama uykuya dayanamıyorum ben pek doğurup dönüp totomu uyurum falan diye korkuyorum😂😂
annesi_ tomrisveannesi valla bende uyumayı severim ama uyumıcaz bence oyüzden filtre kahveni koy bavuluna derim ayık kalmak için 😄😄 bebeğinin ilk gecesi uyumak yookkkkk
tomrisveannesi annesi_ doğum zor olursa yani çok sancı çekersem yorulursam ben uyurum ya 😂😂 babası baksın tek başıma yapmadım ya😂😂
Tatlisanneadayi SilaC yalancı sancılar başlamış 🤭🤭 hazırlayın bence de sağlıkla gelsin inşallahh 🙏🏻🙏🏻🥰
SilaC tomrisveannesi uykuyu sadece bir kelime olarak hatırlayacağımızı sürekli vurgulayan bir kitle varken uyusak bile psikolojimiz tatmin olmaz 😂🦦