Ysmn311111 Ayy kızlar hepimize geçmiş olsun İstanbul’da olmuş ben sakaryada oturuyorum yakın olduğu için çok fazla hissettim kendimdende değil bebeğimden çok korktum bildiğiniz baya baya sallandı ev eşyalar falan
Sirince-anne34 Ysmn311111 Düzce’de olmuş, ben İstanbuldayım hissetmedim, çok geçmiş olsun herkese Rabbim felaketlerden korusun
Aag06 Olum ankarada oldu diyorlar sen orda diyon bu deprem nerde oldu tam 😂😂😂delircem ben hissetmedim ankarada olsa hissederdim diye dusunuyorum kafam karisti allah beterinden korusun
Ysmn311111 Aag06 İstanbul’da olmuş ay nasıl korktm biraz daha sürseydi bebeği alıp inecektiim aşşağıya
Ysmn311111 iki_tospik_annesii ayy şansıma eşim uzak yerde çalışıyor. Bugün burda olsa hemen çıkıp gelirdi tekrar eder diye çok korkuyorum ya
Ysmn311111 Zuleyy nasıl hissetmedin kız bildiğin çamaşır makinesi çocuğun beşiği falan basıl sallandı burda
Feyzabeyoglu Ysmn311111 Zonguldak Çaycumada oturuyorum Tansiyonum düştü vücudum sallanıyor sandım ilk bi baktım koltukta sallanıyor benleee Kendi başımayim evde bi de çok korktum İnşallah bi daha olmaz
Ysmn311111 Feyzabeyoglu ayy inşallah ya panik atak var bide bende beşiği tuttum sallanmasın diye oğlum uyuyordu tekrar ederim acaba