oguzweannesi Elfidaa cipse takmıştım bı ara sürekli yiyodum şimdi de çikolata ve tatlı şeylere taktım yemeden duramıyorum 😄🤦
oguzweannesi bbbusrra-1 valla yiyorum zaten ama şaşırıyorum haliyle hamile her şey yasaksa ne yiyecegiz diye 😂🤦
oguzweannesi bbbusrra-1 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊 bende herşeyi yiyorum bir tek nar ve hurma yemiyorum yer yemez doğuruyomuşsun internete göre 😂😂🤦
Elfidaa nevarneyokk onlara göre de yasak 😂 ama biz küçüklükten böyle beslenmeye alışmışız diğer türlü yapamıyoruz kii bünyeye ters geliyo😄
oguzweannesi nevarneyokk doktorumla şiddetli geçimsizlik yaşıyorum kendisi farklı doktora ikili test yaptırıp sonuç göstermeye ona gittiğim için bana kızıp trip attı bende küstüm gitmiyorum
nevarneyokk Elfidaa Doktorunda mı yasak diyo benimki demiyo valla 😀 Ama artık 33 olduğumuz içinde olabilir şeker yüklemesini falan atlattık biz
nevarneyokk oguzweannesi Aaa hadi canım .. Değiştir o zaman daha çok başındasın zaten olurmu öyle şey … Ben ikili ve dörtlü test istedim aynı anda . Doktorum istersen dörtlüyü başka yerde yaptır burası pahalı gelirse dedi
oguzweannesi nevarneyokk burdakiler bir tuhaflar . Kaç doktor değiştim hepsi bir acayip kimisi çocuk azarlar gibi azar çeker kimisi ilgilenmez bıktım bende daha gitmiyorum doktora