oguzweannesi Kızlar hamilelik başlarında tiksindim ama şimdi durduramıyorum kendimi günde 1_2 tane çikolata kesin yiyorum erken doğuma sebep olur diyolar doğru mu acaba fazla çikolata yemek . Kendimi durdurabilsem bı keşke !!
nevarneyokk oguzweannesi Efendim benim o sürekli çikolata yiyen tatlı yiyen 😅 Erken doğuma sebep olacağını sanmam biz 33 haftalığız her şey güzel Maşallah sancımız da yok hiç nst de
bbbusrra-1 oguzweannesi yani bende tatlıdan ve yemek yemekten sürekli patlamak üzereyim 😂 ama çok şükür iyiyiz 33 haftadayım💙
oguzweannesi nevarneyokk çikolata da kafein olduğu için öyle diyolarmış tutamıyorum ki kendimi napayım 😄
oguzweannesi nevarneyokk bu rahatlığı istiyorum bende ya 🤦 bir şeyi yemeden önce internette 30 tane site ziyaret etmekten yoruldum psikolojim bozuldu iyce bu kadar pimpirikli bir hamile olacağımı düşünmezdim 😂😂
oguzweannesi Happy_001 kimse demedi bir şeyi yemeden önce Google’dan 30 tane site ziyaret ediyorum ve nerdeyse her şey yasak . Seftaliyi araştırdım oda yasak nar araştırdım oda yasak e bari çikolata bakayım dedim oda yasak ne yicem ben bilemedim 😂
oguzweannesi Merveonay valla şekerim varsa eğer 300_400 lere dayanır bu gidişle çünkü hiç dikkat etmiyorum 🤦
nevarneyokk oguzweannesi Sanırım haftan küçük .. Benimde öyleydi eskiden bu konularda doktora soracaksın doktorum bana ne istiyorsan ye diyor yeterki etin pişmiş yumurtan pişmiş olsun . Günde bir fincanı geçmesin kahven 3 litre suyunu iç yeterli proteini al ne istersen ye . Bi tek asitli içecek yasak demişti
oguzweannesi bbbusrra-1 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊 bende herşeyi yiyorum bir tek nar ve hurma yemiyorum yer yemez doğuruyomuşsun internete göre 😂😂🤦
oguzweannesi bbbusrra-1 valla yiyorum zaten ama şaşırıyorum haliyle hamile her şey yasaksa ne yiyecegiz diye 😂🤦
oguzweannesi nevarneyokk 22+3 haftadayım 😊 başından beri böyle değildi aslında 1 aydır falan her yediğimi araştırır soruşturur oldum internetten de neye baksam yemeyin yazıyor şaşırıyorum haliyle her şey mi yasak diye 😄🤦
Elfidaa oguzweannesi 30.haftadayim ben de hunharca tatlı tüketiyorum bide cips elimde değil 😭 evde olmasa markete gidiyorm yoksa aklımdan çıkmıyo 🤷
oguzweannesi Elfidaa cipse takmıştım bı ara sürekli yiyodum şimdi de çikolata ve tatlı şeylere taktım yemeden duramıyorum 😄🤦