esmer3 Merhaba kızlar isimli hastane çıkışı nerden ve ne kadara yaptırdınız acabaa 10 lu set düşünüyorum isimli ama fiyatları konusunda bi bilgim yok??
incimercan esmer3 instada nakissepetii sayfası var, işlemelere bayılıyorum ama isim kararlaştırmadığımız için hastane çıkışı olarak yaptırmicam. Doğum sonrası 10’lu olmasa da tulum şapka yaptırmayı düşünüyorum. https://go.4vio.com/42b3cb8
Fundabshn esmer3 Ben madre bebekten yaptırdım canım 10lu hastane çıkışı 185 tlydi sanırım hem instagram hemde internet sitesi var bakabilirsiniz 😊 Ben kendi lohusa takımlarıda burdan aldım hatta resim atayım size 💐
SelinYakgul Ben madrebebek sayfasından 13 parça 290 TL ye yaptırıyorum şuan sayfaya bakın bence kaç parça isterseniz her isteği karşılayacak şekilde setler yapmışlar
Fundabshn SelinYakgul Bende aynı yerden yaptırdım ürünüm geldi çok memnunda kaldım ama yastıklısını önermiyor kimse yastıksız set yaptırmanız daha iyi olur 💐😊