Mukaddesahin Mehmetasaf55 ne güzel bende soğuk aldım hamilelikte ani sıcak basması oluyor o yüzden ister istemez ince giyiniyorum boğazım falan agrıyor insallah bana da faydası olur
omerim32 Mukaddesahin valla benım doktorum oyle soyledı bende korktum acıkcası dusuk tehlıkesı ılk uc ayda fazlaymıs sonrasında da varmıs aklında bulunsun ne olur nr olmaz ıcme bence . Ben suan grıpten ölıyorum ama ıcmedım korkuma
Mukaddesahin omerim32 bende şuan gribim bugun içtim umarım kötü bişe olmaz. 30.4 olduk şimdi. Bebeğim hareket ediyor
Mehmetasaf55 Mukaddesahin inşallah canım doktora gittiğimde hamilesin sana ilaç yazamıyorum c vitaminiyle kendini destekle dedi .mecbur birşeyler yapmak zorundayız .
omerim32 Mukaddesahin annemın ev sırkesı ıdı su karıstırıp gargra yapıyorum dıkkat et soluk boruna kacmasın bogazın acıdıkca gargara yap ıkıncı gun faydasını gorursun