Sabihanurr1 gece savcıyla uyandim ishal agrisi sandim wc oturdum sonra bi baktim kahve leke sonra pembe leke sonra sanci girdi doktoru aradık acil gel dedi evden çıkarken suyum geldi sancim sıklaştı hastaneye gittim serklaj vardi ona ragmen açılmaya baktılar hic yoktu. Saniyeye düştü sancim sonra nst de bi bebeğimin kalbi yavaşladı acil sezeryana aldılar. 35+3 doğurdum. Oğlum bir hafta kuvezde yatti ama kanında enfeksiyon göründu o yuzden. Ben ciger geliştirici de olmadım ona ragmen bi sorun olmadı enfeksiyon olmasa oda eve gelecekti bizle