Doktorum bana ağır kaldırmamamı, hızlı hareket etmememi, uzun süre ayakta kalmamamı önerdi. Ama tamamen de yatıp hareketsiz kalma dedi. Ben o zamanlar çalışıyordum hatta çalışmaya devam et dedi, aksi takdirde bebeğin fazla kilo almasına ve rahmin bebeği tartamamasına sebebi olacağını söyledi. Yani yediklerimize de dikkat etmek gerekiyor. Yağlı, şekerli ve karbonhidrat içeren besinleri çok tüketme dedi. Meyveyi de az ye dedi. Dikkat ettiğim şeyler bunlardı. Fitili düzenli kullanın inşallah bir sorun olmaz. Her rahim aynı değil tabi bunu sadece yaşayıp görebilirsiniz. Ben şu an 29. Haftadamdayım elhamdulillah bir sıkıntı olmadı. Umarım sizde de bir problem olmaz.