kalpatisi_ ben de aynı durumdayım canım sakallarim bile çıktı favorilerin altinda. Kollarım, bacaklarım, göbeğim doldu resmen. Aynı senin gibi kolunda bir tane kil olmayan insandım. Doktorum doğumdan 6 ay sonra dökülecek, şimdilik yapılacak bir şey yok dedi. Ben de hiç ellemiyorum çünkü alırsam güçlenir ve döküleceği varsa da dökülmez diye korkuyorum. Öyle geziyoruz kurt adam gibi🙈😂