Hamilelik öncesi göbek kılım yoktu hamilelikten sonra göbek altımda kıllar çıkmaya başladı küçük tüy gibi de değil ki 🤦🏻♀️ Almayın doğum sonrası dökülüyo diyolar ama çokta kötü duruyo normalde tüysüz bi insanım kollarımda bile hiç tüy yoktur. Bunlarla nasıl başa çıkıcam ben alsam mı almasam mı bilemedim. Göbek bölgesinin tüylendiğini duymuştum da bu kadar beklemiyodum bunlar resmen kıl 😣 siz alıyomusunuz napıyosunuz bi anlatın bana hele 😢