elifemirasaf Bugün gümümüzü aldık 29 Kasım inşallh bi aksilik çıkmazsa çok stres oldum ilki normaldi bu Sezeryan beni neler bekliyor acaba 😣
Sevinc-Berke elifemirasaf Ne kadarlık oldun canım ben 34+6yım cuma kontrolüm var 35+1 olacam ozaman Allah nasip ederse acaba banada o zamanlarda mı gün verecek diye merak ediyorum 🙈🥰
elifemirasaf Sevinc-Berke son adet tarihi ve uygulamaya göre 37+2 ama doktor ölçümüne göre 5 gün geriden geliyor ilk Doğumum normal olduğu için birde bebek iri olmadığı için 39 a kadar bekleticek ama ilki Sezeryan olsaydı bekletmezdim dedi
Sevinc-Berke elifemirasaf Anladım canım hayırlısı olsun hakkında Allah yardımcın olsun sagsalim al minnosunu kucağına insAllah 🤲🏻🥰♥️
elifemirasaf Kykcirem evet ben istedim ilki çok zor geçmişti çok dikişim vardı toparlanmam uzun sürdü
Kykcirem elifemirasaf Ay öyle mi canım ya. Ben de ilk çocuğumu normal doğurdum ikinciyi düşünürken bile tırsıyorum.
elifemirasaf Kykcirem maalesef Doğum aşaması gelip geçiyor ama sonrası çok zor oldu Sezeryan da sonrası Zor diyorlar en azından sancı çekmem diye düşündüm doktorumda ilk Doğumu anlatınca kabul etti
elifemirasaf Gizemaksum çok yakınmışız inşallh 29 bekler bizimki sizin de az kalmış sağlıcakla kavuşun inşallh
Prensesnil elifemirasaf ilk gebeliğim normal gelirse normAl yAparız gelmezse sezaryen defi çünkü benimde sizin gibi aynı hafta ve aynı şekilde geriden geliyor
elifemirasaf Prensesnil benim de 39 bekleyecek şuanki kilosu 2800 heralde ozamana kadar 3100 falan olur ilk Doğumun da 2770 doğurdum kendim de minyonum genetik dedi