HollyMolly aslihan41 evet sanırım tombul olacak. Doktorum normal dedi gerçi ama ben standarda bakınca biraz fazla gördüm:) azıcık da koca kafalıymış benim oğlum 🤭 olsun zaten sezaryen doğum yapacağım. Sağlıkla gelsin de inşallah
aslihan41 HollyMolly ahahah bizimkide öyleymiş doktorumuz öyle dedi ama ben normal doğum istiyorum inşAllah tabii son dk belli oluyor bazı şeyler ama