aslihan41 Asyaozturk MaşAllah canım sağlıklı olsunlarda kilo çok önemli değil diye düşünüyorum senin bebişinde kilo gayet güzel MaşAllah 🥰
HollyMolly aslihan41 evet sanırım tombul olacak. Doktorum normal dedi gerçi ama ben standarda bakınca biraz fazla gördüm:) azıcık da koca kafalıymış benim oğlum 🤭 olsun zaten sezaryen doğum yapacağım. Sağlıkla gelsin de inşallah