inva valla ben dolaptan 0 3 aylık Astronot tulum aldım ama nasıl güzel. Kanzın tulumu normalde 300 400 lira 27 liraya aldım hiç Bi kusuru yok sıfır gibi aşık oldum tuluma 🥰 çabuk büyürse de büyüsün nasılsa uyguna aldım, hevesimi alcam 😂 kayınvalidem de o Kundak şeysinden örüyo