inva Merhabalar allah izin verirse Ocak ortası sonu gibi doğacak olan oğlum için hangisini kullanabilirim daha kullanışlı olur? Astranot tulum ? & Kundak tulum?
MerveeD inva astronot bence benım ilk gebelıgım ama ablam hep ondan kullandı oglunda oda 11 ocak dogumluydu baya rahat etti ablam
MerveeD inva ve bebekler cok cabuk buyuyor maşallah ona göre bsey alın bence en azından kış bitene kadar 4 ay fılan kullansın
Didemmmmm inva benim de oğlum Aralıkta doğacak dışarısı için kozmonot ev içinde kundak tarzı aldım canım
inva MerveeD astranot tulumun aylıgına emin değilim kaç ay kullanılır ama kundak tulum 0-6 aya kadar kullanılıyor ayak kısmı çıkabilir daha sonrasındada şuan aklım ona yatıyor ama bakalım
inva Didemmmmm ilk aylar hemde kış oldugu için çok fazla dışarı çıkabileceğimizi sanmıyorum ama aşılarını vurmaya giderken annane babanneye giderken sıcak tutsun istiyorum evler doğalgazlı evde çok sıcak olmazmı? Astranotu kaç aylık aldınız
sehrengiz_8 inva kundak tulum ben de Şubatta doğum yapacağım kundak tulum tercih ettim astronot biraz daha bir yaş gibi kullanılıyor
inva sehrengiz_8 banada öyle geliyor artık bir sonraki kışa alırız astranotu yenidoğan için sanki kundak daha makul☺️
inva Happy_001 Bende çok kararsız kaldım alıp almamakta ama ilk çocuk hevesi var içimde. Babannemizde sordu öyle bir şey alacakmısın ben almak istiyorum diye sen seç beğen dedi bakalım ondan mantıklı olanı seçmeye çalışıyorum ☺️
Haydinn inva astronot mont yeni doğan için hiç görmedim ben canım kundaklı olan daha mantıklı ve daha rahat 🤗 sağlıcakla kavuşun🌸
ecemsmom inva evet canım bende düşündüm vazgeçtim seneye daha iyi olur bide çok terletiyor bu astronot nereye gideceğiz sanki ☺️
MerveeD inva 2 yaşında aldı 4 yasına kadar kullandı kısa gelmeye basladı baya sonra rahat edemez zaten
MerveeD inva yenı dogan için kullanıp kullanılmadığını bılmıyorum ama ablam 2 yasından sonra hep kullandı
Didemmmmm inva benim ev için aldığım çok kalın değil ince bir body ile giyilebilir. Astronot u 0-6 ay aldım
Happy_001 inva kaynana varsa aldır 🤭🤪🤪🤦♀️cunku benım kı bı cop almadı sukur 🤪🤪benım de ılk gebelıgım zaten ewde Olcan falan oyuzden gerek duymadım ama ıstyorsan al canım 🥰
Toprak_hira59 inva bende Aralık 15 te dogum yapicam 3.6 ay icin astronot tulum tarzi birsey aldım mart nisana kadar giysek yeter bence astranot daha iyi cabuk gelisp boy atiyorlar zaten