Adalina09 Mormenekse34 Bence bunun için post aç çünkü burda gormeyebilirler ne kadar güzel dusunmussun 🙏🙏
Mormenekse34 Adalina09 evet actim, insallah birine faydasi dokunur, igne cok pahali, raporsuz daha zor
Adalina09 GamzeBaz Amin canım insallah çok zor özellikle.de ilaçlara dökülen paralar insanları daha çok yıpratıyor
Adalina09 Mormenekse34 İnsallah ihtiyacı olan birine gider tabi birazdan postu silmezlerse ilaç göndermek yasak falan demezlerse
Mormenekse34 Adalina09 yasak mi bilmiyorum Bana 2 kutu yazildi aldik 1 kutu yetti, soguk zinciri nedeniyle dolapta sakliyorum, kime nasil ulastiririm bilemedm cevremde asilama vs dusunen de yok simdilk
Adalina09 Mormenekse34 Soguk zincir kargolarda oluyor yurt içi kargo mesela yada sen buza sarıp gönderebilirsin sorun olmuyor 1 günde geliyor çünkü
Bebbisanasi Azra_nur asilama icin kullandim iki ay ilk ay asilama tutmadi ikinci ay tuttu bende 75 kullandim
Azra_nur Bebbisanasi peki aşılamadan sonra ekstra bişey yapıyormuydunuz yoksa normal günlük hayatınıza devam mı ettiniz
Azra_nur GamzeBaz evet rapor çıkardı dr ama yine 1000 küsür ödedik 3 kutuya bide ovitrille iğne vardı
Bfduam Azra_nur baş ağrısı, mide bulantısı, halsizlik yapmış mıydı?@Bankacibayan,@MineG,@Mormenekse34