Mercimegim28 aciller ilgilenmiyor tansiyonla ilgili devlete gittim tansiyonum 14 deydi araştırmaya yolladı oraya gittim 13 deydi sadece yarım saatte 3 kere ölçme takibine aldılar yolladılar yapabileceğimiz bişi yok diyorlar özelde bi doktora sordum kardiyoloji ye gitsin gebeyim tansiyonum nabzım yüksek desin diyor onlar kan sulandırıcımı ne bi ilaç veriyormuş ii geliyormuş bakalım ayın 2 sine randevum var İnş çözüm bulunur bebeğime bişi olmaz.