Ben yaşadım. 17/11 lere kadar çıkıyordu. 30. haftada doktorum ciğer geliştirici iğne yaptı. Günde 6 doz tansiyon hapı almaya başlamıştım. Yinede düşmedi. 34+5 e kadar böyle devam etti. Bebeğin suyu azalınca zorunlu sezaryan oldum.2900 doğdu. şu an 20 günlük. Çok geçmiş olsun