Moonlighttt çok denedim hayır otu vs yaptım maydanoz süt Buhari falan yaptım olmadı sonra 6 kere falan çatlama oldu yine olmadı en son doktor aşılama dedi bende o ay dedim bari para biriktirelim özelde iyi bir yerde yaptıralım diye iş aramaya başladım o ay baya iş aradım neyse buldum tabi ise girerim diye bahar temizliği yaptım falan ama bu dönemde aklımda çocuk olayı asla yok nasılsa diyorum aşılama olacak falan nneyse o ay hamile kalmışım ilk çocuğuma . İkincide yine hiç aklımızda yoktu korunmuyirduk ama nasılsa olmuyor diye öyle olmuş oda bilmedim ilicaya falan gittim adetim geçti yine bilmedim lunaparka falan gittim leke leke birşeyler oldu anlamadm sonra test yapayım dedim hamileymisim ama düşük oldu.