Kimyasal gebelikler yaşadım doktora gittim ve pkos oldugumu öğrendim ilaç tedavisi ile şükür kistler yok oldu . Ondan sonra çatlatma ignesi verdi tutmadı sogan kuru de denedim oda olmadı sonra bir sayfa cikti karşıma macun adetlerim düzensizdi duzenlesin diye aldım kullandım ondan sonra tatile gitmiştim ve bırakmıştım düşünmeyi o ay , ve o ay hamile kaldım … gerçekten kafaya takmayınca rabbimin izni ile ol derse oluyor.