Kızlar benim de bir süredir tansiyonum takip ediliyo 13-8 çıkıyordu genelde. Dün sahilde yürürken düştüm. Akşam acile gittim tansiyon 15/9 olmuş. Yatış yapacaklardı ama doktorum gerek yok dedi. Bebeklerde de bir sorun yoktu. Akşam limonlu su falan içtim biraz düşer gibi oldu ama sabah yine ölçtüm yine 15-9 a çıkmış. Sık sık yükselirse mi preeklamsiden şüpheleniyorlar? Yoksa 15-9 un üstüne mi çıkması lazım?