Ceymir benim ilk oğlumda geç preeklampsiydi 39 haftada doğuma alındığım gün tansiyon yükseliğiyle acil sezeryan oldum. 7 haftada coraspirine başladım 21 haftada tansiyon ilacıma 2 ile başladık 14 den 13 e düştü şuan 4 dediler 6 saat arayla ama gece uyanıp içemiyorum 4.yü 3 içmeme rağmen 12 den yukarı çıkmıyo çok şükür aynı zamanda bende iğne kullanıyorum 21 haftadan beri