Ben hamileliğimde hiç kullanmadım.Doktorum güzel besleniyorsan içmeyebilirsin demişti bende başlarda başlamadım sona doğru kullanırım diye düşündüm.Baktım bebeğim saglıklı ve gelişimi önde o yüzden hiç kullanmadım.Zaten düzenli besleniyordum gerek duymadım.Kendinizi kasmayın ne zaman içebilirseniz o zaman başlayın.