nazliaynaci Merhabalar Doktorum yaklaşık ıkı hafta once verdı 20+1 im fakat mide bulantısından henüz kullanmaya başlayamadım sizler kaçıncı haftanızda içmeye başladınız?
Elaemreren nazliaynaci bebeğe çok faydası var balık yağını kesinlikle kullanın derim, ben 10 haftalıkken başladım
OOzge25 nazliaynaci 12.haftada başladım omega royal kullanıyordum. 16.haftada ocean mummy kullanmaya başladım. Doğum yapana kadar ocean mummy kullanmaya devam edeceğim. 35+1 şu an. Ama siz de mutlaka içmeye çalışın 🤗🤗
Baharozdemir nazliaynaci kokusuz olanları tercih edin mideniz kötüye. Ben marincap diye balık hapıni şimdiye kadar kullandım. 30 hf olduk dr um bu hf itibariyle biraktirdi
user124578 nazliaynaci ocean kullanıyorum mg olarak iki çeşidi var ama fazla olan daha yararlı imiş ama onunla hap boyutu azıcık daha büyük gel gelelim büyükte olsa koku yok bu çok iyi oluyor koksa bende içemem ilk hamileliğimde de ocean kullandım suan da kullanıyorum
Seda9507 nazliaynaci 12. Haftamda başladım ben folik asiti bırakırdı doktorum imom omega3 e başladım hala kullanıyorum.
blueberyy00 nazliaynaci bende içemiyordum burdan bir arkadaş gece yatarken içerseniz bulantı yapmıyor dedi saolsun iki gündür gece yatarken içiyorum iyiyim şu an gündüz icip işkence ediyormuşum kendime
gamze1126 nazliaynaci 12 haftalikken mollers omega3 kullanmata başladım. 38. haftada braktim bebek cok kilo aliyor diye 39+4 deyiz suan. dogum sonrasi da kalani icerim. her akşam ictim ben tok karna kokusu filan yok kiloda yapmadi bana