20 mayısta spinal sezeryan doğum yaptım çok rahat geçti 25 dk da odama geçmiştim 2 saat sonra bacaklarımdaki uyuşukluk geçmeye başladı sonra yatakta yavaş yavaş bacaklarımı hareket ettirmeye başladım bikaç saat sonrada yataktan kalkıp odamda yavaş hareketlerle yürüyüş yaptım
Ertesi gün eve geçtik çok ağrım sızım olmadı kendi işlerimi görüp bebeğimle ilgilenebildim 5. Gün kontrole araba kullanarak gittim
Çok rahat bi doğum gerçekleştirdim dilerim sizinkide rahat geçer❤️