Zhrafath öyle düşünmeyin belki de öyle değildir normal siğiller de olabiliyor bunlar. Benimkiler büyük değildi, sizin bayağıdır var o zaman büyümüşler? Bende hiçbir şekilde ne yanma ne kaşıntı ne bir his vardı.
Benim için şu an bir tedavi uygulanamıyor ama belki sizinki normal siğildir dondurabilir yakabilirler onu bilemiyorum ☺️ ama bu şartlarda normal doğum kesinlikle yapılamıyor çünkü bebeğe bulaşırsa bebekte büyük riskler oluşturuyor. Bu yüzden benim 39.haftaya girmeden planlı sezaryen doğumum olacak.