Mavi20 Cans50 ahahah alemsiniz ne güldüm 😂😂 bunlar hep hormon,hep panik atak 🤓 Yapılan yorumlarda şahane 🙃
1850 Vesikalık cekılmez dıye bakarsak 😁şuan elımızdekı cep telefonlarını bırakıp dogum sonrasını kadar almamamız lazım. Aşırı radyosyon yayıyor cunku. Ama hergun birsürü Fotoğraf cekıp selfı yapıyoruz😁😁😁
merwerkan1903 Cans50 😂😂sorun aynı güldür güldür showdaki eşofmanlı şewket hoca sorusu gibi olmuş😂😂😂 inanmayın böyle hurafelere saçma olduğunu bildiğiniz halde sormuşsunuz sanırım bizi güldürmek için yazdınız☺
Kubra_dmrr 😂😂😂😂saçma olduğunu düşünüp sorman peki ? Ya insanın aklına her türlü şey geliyor ama bu çok komik olmuş 🤗😍
Cans50 Kubra_dmrr sorasım geldi olsun güldük işte 🤣🤣en mantıklı insanlar bile bebek işin içine girince saçmalıyor demek ki🤣🤣 sodaiçse bebek erir mi sorusuna gülmücrö artık 🤣🤣🤣