cinarduru Ceydacetin ben ilk hamileliğimdede gittim bi sıkıntı olmadı. Benimde 1 bçuk saat sürüyor sıkıntı olucanı düşünmüyorm.
Ceydacetin nirvana95 benim riskli gebelik bide o yüzden korkuyorum 1 saat 45 dk filan sürüyor bide uçak
Gizem5901 35ten sonra raporunuzda olsa cok sıkıntı çıkarıyorlar siz öncesinde raporunuzu alın gidin yoksa gidemeyebilirsnz. Ben 32 de raporla ailemin yanına geldm onda bile bayagı oyaladılar beni.
Gizem5901 Seral27 hayır canım yok öyle birşey ben 32 de bindim oda karnım ufacıktı raporumu sordular thy hatta resmini cekti bir grupları varmıs orda paylaşıyorlarmış .