Bbbs bence bakamasak Allah bize bi çocuk nasip etmezdi diye düşünüyorum.
Herkesin kendine göre iyi ya da kötü yetiştirme tarzı vardır. Benim için iyi yetiştirdim dediğim evladım başkasına göre pek de iyi yetiştirilmis değildir ya da tam tersi başkasının iyi yetiştirdim dediği evladı ben iyi yetiştirilmis bulmayabilirim. Ama sadece şundan eminim öyle bi iç güdümüz var ki evlatlarımız için her zaman en iyisini en güzel şekliyle yapmaya çalışıcaz anne olarak. Doğanın kuralına güveniyorum o yüzden içim rahat. Sadece bizi kızımla ne kadar güzel günler bekliyor diye düşünüyorum, en yakın arkadaşımı doğurucam diye bakıyorum 😇