Bbbs canım 3. Çocuğumu doğurdum ama sanki ilk gibiydi hormonlar sağolsun çok endişeli çok hassastım gecmicek gibi geliyordu, çok ağladım 3 çocuğa yetecekmiyim doğumda ne olacak doğumdan sonra ne olcak diye, halbuki 2 defa yaşamıştım doğumu, ama emin ol hormonlardan oluyor, doğum günü geldiğinde çok sogukkanliydim mutluydum herşey güzel olacak dedim ve girdim dogumhaneye ağzımdan bir an dualar eksik olmadı, güzel geçti iyileştim, 40 ımızı çıkardık bu gün, 40 gün hastane dışında dışarı çıkmadım soğuk diye, yarın çocuklarım ve eşimle gezmeye gidecez inşallah, çok şükür herşeyi bir düzene koydum işimede çocuklarımada yetisiyorum, yoruluyorum çok ama biraz dinlenince geçiyor, hamileliğin verdiği yorgunluk hiç gecmicek sanıyordum, çok şükür eski halime döndüm canım inan hiçbisey düşündüğümüz gibi olmuyor, bitip geçiyor önemli olan sağlık huzur olsun bu dünyada geçmeyecek başka bişey yok canım 🙏🙏❤️❤️💜💜