AlyaEkmen_ Nsabcak 29.haftada değilde 28+2 de 1305 Gr idi 🙈🤰haftası ile uyumlu idi yarın kontrolümüz var 31+2 olduk bakalım ne kadar olduk 👣🤰
hamisanne_63 Nsabcak ayy normalmiş demekki 🤦🏼♀️ Ben ilk doğumumu kendi isteğimle sezaryen oldum iyi ki de oldum😀
Nsabcak hamisanne_63 valla bende sezeryan istiyorum okadar normal doğum sancısını Çek sonra üstüne suni sancını al bişey çıksın bide sezeryan ol bunu göze alamıyorum 😂😂
Kygll-6 Seda9507 Benimde 30+5 de 1550 dedi ben sağlıkla dogsunda suyum fazla diye kiloyu önemsiyorum erken d on g riski var diye