Nsabcak Kızlar 29 haftalıkken bebeğiniz kaç kiloydu. (Tabikide sağlıklı olması önemli olan ama insan merak ediyo, şimdi yazanlar olacak önemli olan bebeğinizin sağlıklı olması falan diye o yüzden peşin peşin söyledim 😂😂😂)
hamisanne_63 Nsabcak ya bende 29 haftalığım 😍 cok merak ediyorum kilosunu ve boyunu bu hafta içi kontrolüm var merakla bekliyorum ☺️
AlyaEkmen_ Nsabcak 29.haftada değilde 28+2 de 1305 Gr idi 🙈🤰haftası ile uyumlu idi yarın kontrolümüz var 31+2 olduk bakalım ne kadar olduk 👣🤰
hamisanne_63 Sermec27 Nsabcak 29 haftalık bebeğin kilosu yeni yeni 1 kilo oluyordur diye biliyordum ben demekki 1.400 -1.500 oluyormuş
Nsabcak hamisanne_63 bende bugün gittim 29+1 de 1400 gr dı. Sende çabucak öğrenirsin sağlıcaklada doğar zamanı geldiğinde inşallah 🙏 ☺️☺️
Nsabcak hamisanne_63 doktor bana haftasıyla uyumlu tabikide Allah bilir ama 3 3.500 arası doğar diye düşünüyorum dedi . Ben sordum hocam tahminde bulunun dedim 😂😂
Nsabcak hamisanne_63 sezeryan olursa ocağın 17 siyle 24 dü arası dedi. Normal olursa yine Ocak sonu Şubat başı dedi. Ama ben sezeryan istiyorum 😂
hamisanne_63 Nsabcak bendensin normal doğum hiç bana göre değil 😝😀 bu arada bebeğin hareketleri nasıl ben son 1 haftadır çıldıracagım o kadar hareketli ki ilk oğlum karnımdayken böyle hareketli değildi bu sanki yerinden fırlayacak gibi ya sizin de öyle mi durmuyor bebek hiç uyuyamıyorum şimdiden böyleyse son haftalar nasıl dayanacağım ya da doğunca cok mu hareketli bir bebek olacak acaba diye düşünüp duruyorum hep🥺
Nsabcak hamisanne_63 benimde aynı şekilde yatağa girdiğim an horon tepmeye başlıyor😂 eşimin işi nedeniyle Şırnakta yaşıyoruz burda doğum yapmak istemiyorum mecbur memlekete gitmem gerekiyor o yüzden tarihinin belli olması benim için çok iyi olur en azından eşim izin alıp yanımda olablir tabi normal doğumda olursa Allah bilir başım üstüne mecbur bi şekilde doğacak sonuçta 😂😂😂
hamisanne_63 Nsabcak ayy normalmiş demekki 🤦🏼♀️ Ben ilk doğumumu kendi isteğimle sezaryen oldum iyi ki de oldum😀