aysezufermiray İlk yapışım değildi ama,eşim akşam topu baya sert bi şekilde şişirdi normalde hep yumuşak haliyle zıplıyordum o akşam 40 dakika falan hem zıpladım hem öne arkaya gittim topun üzerinde hemde o harfi çizdim,sabah zaten gittimde 1 cm açıklık olmuş dediler bi daha yapmadım haftam gelince yaparım dedim