Suleksck Eymen_Enis_Ser yoo hiç korkmuyorum. İkinci sezaryenim olacak bu ilkinde de hiç ağrı sızı çekmedim. Bundan da korkmuyorum:) yavrucuğunuzu koklayınca bütün acılar ağrılar diniyor 😍
Suleksck Eymen_Enis_Ser yok :) ikinci olacak 🙈🙈 normal olsun isterdim tabi ama ilki sezaryen olunca buda mecbur öyle olacak